Quelle bzw. Art des Textes: Landverkauf
Jahr, aus dem der Text stammt: 1519
Ort und Gegend der Text-Herkunft: Dillenburg
Namen um die es sich handeln sollte: -
Jahr, aus dem der Text stammt: 1519
Ort und Gegend der Text-Herkunft: Dillenburg
Namen um die es sich handeln sollte: -
In dieser Urkunde kann ich ein paar Dinge nicht entziffern. Vor allem Kürzungen fallen mir schwer, aber durch den Fleck ist eine Zeile recht unlesbar. Kann da jemand noch etwas erkennen? Diesen Ausschnitt stelle ich mal vergrößert ein.
ich lese
vnd dochter(n) vnd verIrben vmb [...]zehen oberlendischer Rynscher gelt gulden heuptgellts die sie vns
vur? dato diss brieffs guttlich vnd wol betzalt hamt das wie sie der gut ledig vnd loss sagen
und haben dar umb wie obgenennten verkauffern soliche vnser Sippe vnd gerechtickeit verschreiben
uffgegeben? den gutern kauffern vm sich vnd irer? Irben vor schulth(eiß) vnd scheffen zu Herborn
vnd Dr[engensteyn] wieder? uff fr(e)ies willens bruder?lich und Irplich vertzegen woran sie In
raffe? [...] gewoneht vnd recht ist ver harrn auch solichen Irbschafft dry sonn?tage
In der Kirchen Zum vffruffen dissen brieff hoern lasen so ist ford[...] der erdm[...] damit g(e)n(u)egck
sam? umbgangen sonder [...]last und gene[...] verschadlich vnserm gnedigen Hern an dem synen vnd
seiner gnaden gerechtickeit verkauffslude sint gewest Hed[...] Ludwig vnd ffrittzes Conrade zu...
Kommentar