Die Suche betrifft das Jahr oder den Zeitraum:
Genauere Orts-/Gebietseingrenzung:
Fernabfrage vor der Beitragserstellung genutzt [ja/nein]:
Zur Antwortfindung bereits genutzte Anlaufstellen (Ämter, Archive, Datenbanken):
Genauere Orts-/Gebietseingrenzung:
Fernabfrage vor der Beitragserstellung genutzt [ja/nein]:
Zur Antwortfindung bereits genutzte Anlaufstellen (Ämter, Archive, Datenbanken):
Hallo
auch hier möchte ich Euch noch einmal nerven.
Auf der Suche nach unterlagen meiner Ur-Großmutter
hab ich 2012 diesen Brief aus Polen bekommen.
sowie 2 mal in 2013
und immer der gleiche Text, siehe unten.
Ich habe in meiner Mail
geschrieben das ich gerne eine Kopie von dieser Karte/Kartei haben möchte. (auf deutsch )
Mache ich was falsch das ich da nichts bekomme ausser immer diesen Text ???
Viele Grüße vom
Michael

Dear Sir,
Central Archives of Historical Records would like to inform you, that Romanowe Sioło village (Zbaraż district) belonged to Greek Catholic parish in Kujdańce.
Our archive holds public registers of Greek Catholic parish Kujdańce from following years: 1872-1915, 1918-1942 (births), 1872-1913, 1920-1942 (marriages), 1872-1914, 1918-1942 (deaths).
List of the parish registers are available on-line. Please look up:
In the registers of Greek Catholic parish in Kujdańce no. 368 (file card 292) was found the birth certificate of Maria Diduch. She was born on 9th March 1888 in Romanowe Sioło 32 and her parents were Grzegorz (son of Maria Diduch recte Palen) and Eudoksja Kruć (daughter of Damian i Ksenia Kulbaba).
In the registers of Greek Catholic parish in Kujdańce no. 368 from 1884-1887 (for Romanowe Sioło village) the marriage certificate of Grzegorz Diduch and Eudoksja Kruć was not found.
A. Wardzińska
Sincerely yours
mgr Małgorzata Kośka
Kommentar