Quelle bzw. Art des Textes: eine Erklärung zur Benutzung des Archivs
Jahr, aus dem der Text stammt: 2014
Ort/Gegend der Text-Herkunft: Oppeln Polen
Jahr, aus dem der Text stammt: 2014
Ort/Gegend der Text-Herkunft: Oppeln Polen
Uprzejmie informuję, że Archiwum posiada w swoim zasobie zespół nr 1002 Urząd Stanu Cywilnego w Dobrzeniu Wielkim [Standesamt Gross Doebern] 1874-1912, w którym można przeprowadzić poszukiwania interesujących Panią danych.
Z wyżej wymienionych oraz innych materiałów można skorzystać bezpłatnie w pracowni naukowej czynnej: poniedziałek, środa i piątek 800 – 1500, wtorek i czwartek 800 – 1700 (z możliwością zamówienia akt do godz. 1200). W sierpniu pracownia jest nieczynna.
Nadmieniam, że Archiwum może przeprowadzić odpłatne poszukiwania interesujących Panią danych (1 godz. = 80,00 zł) – obowiązujący Regulamin świadczenia usług przez Archiwum Państwowe w Opolu oraz Cennik świadczonych usług przez Archiwum Państwowe w Opolu znajdują się na stronie: www.opole.ap.gov.pl
W związku z powyższym proszę o określenie, czy jest Pani zainteresowana zleceniem Archiwum poszukiwań.
W dalszej korespondencji proszę powołać się na znak: OEU.6344.232.2014.MB
ich bitte um Hilfe da ich nicht weiß wie ich mich verhalten muss um an Daten aus dem Archiv zu kommen.
ich bedanke mich recht herzlich und
liebe Grüße
Maria
Bitte tippen Sie hier den Text Zeile für Zeile ein, soweit Sie diesen selbst entziffern können. Sie können unsichere Wörter mit einem Fragezeichen und fehlende Stellen mit Punkten kennzeichnen. Nennen Sie zumindest unbedingt die Orts- und Familiennamen, die im Text vorkommen (sofern lesbar bzw. bekannt)!
Eine Anrede, eine freundliche Bitte und am Schluss ein netter Gruß erhöhen die Motivation der Helfer!
Kommentar