Hallo,
I am Chris from France. I do not speak german and I am not sure I write this message at the rightplace (sorry I can't read your advice).
I am looking information about the DÉFORNÉ family in Gurzenich (Duren). I think researches are more difficult in Deutschland than in France.
For the moment I only know
Wilhelm DEFORNE X Maria FEHR 06.10.1923 Gurzenich
His father Josef DEFORNE his mother Thersia KREMER
Her father Carl FEHR her mother Maria KRONEN
Where and how could I look for to find more information?
Thank you for your attention and for helping me if you have any advice or leads
Best regards
Chris
I try to use google traduction from english to german
Hallo,
Ich bin Chris aus Frankreich. Ich spreche kein Deutsch und ich bin mir nicht sicher, ob ich diese Nachricht an der richtigen Stelle schreibe (Entschuldigung, ich kann Ihren Rat nicht lesen).
Ich suche Informationen über die Familie DÉFORNÉ in Gurzenich (Düren). Ich denke, Forschungen sind in Deutschland schwieriger als in Frankreich.
Im Moment weiß ich es nur
Sein Vater Josef DEFORNE seine Mutter Thersia KREMER
Ihr Vater Carl FEHR ihre Mutter Maria KRONEN
Wo und wie könnte ich nach weiteren Informationen suchen?
Danke für Ihre Aufmerksamkeit und dafür, dass Sie mir geholfen haben, wenn Sie irgendwelche Ratschläge oder Hinweise haben
Freundliche Grüße
Chris
I am Chris from France. I do not speak german and I am not sure I write this message at the rightplace (sorry I can't read your advice).
I am looking information about the DÉFORNÉ family in Gurzenich (Duren). I think researches are more difficult in Deutschland than in France.
For the moment I only know
His father Josef DEFORNE his mother Thersia KREMER
Her father Carl FEHR her mother Maria KRONEN
Where and how could I look for to find more information?
Thank you for your attention and for helping me if you have any advice or leads
Best regards
Chris
I try to use google traduction from english to german
Hallo,
Ich bin Chris aus Frankreich. Ich spreche kein Deutsch und ich bin mir nicht sicher, ob ich diese Nachricht an der richtigen Stelle schreibe (Entschuldigung, ich kann Ihren Rat nicht lesen).
Ich suche Informationen über die Familie DÉFORNÉ in Gurzenich (Düren). Ich denke, Forschungen sind in Deutschland schwieriger als in Frankreich.
Im Moment weiß ich es nur
Sein Vater Josef DEFORNE seine Mutter Thersia KREMER
Ihr Vater Carl FEHR ihre Mutter Maria KRONEN
Wo und wie könnte ich nach weiteren Informationen suchen?
Danke für Ihre Aufmerksamkeit und dafür, dass Sie mir geholfen haben, wenn Sie irgendwelche Ratschläge oder Hinweise haben
Freundliche Grüße
Chris
Kommentar