mâvers johanna

Einklappen
X
 
  • Filter
  • Zeit
  • Anzeigen
Alles löschen
neue Beiträge
  • moessakeropers
    Neuer Benutzer
    • 23.08.2010
    • 2

    mâvers johanna

    [ vragenlijst ] De zoektocht heeft betrekking op het jaar of de periode :
    Meer gedetailleerde Orts-/Gebietseingrenzung :
    fernabfrage.ahnenforschung.net voordat je een bericht gebruikt: ja / neen
    Voor de beantwoording van het vinden van contactpunten zijn reeds in gebruik (kantoren , archieven , databases) :
    [/ Vragenlijst] hallo, ik zoek gegevens over johanna juliana karolina mävers, ze is overleden voor 1874 ,en was gehuwd met johann george friedrich ropers , hij was arbeider (machinist) op een schip in 1849 kreeg ze een zoon in hameln (carl friedrich ropers ),hier zoek ik al jaren naar ,ik ben in hameln geweest en heb doopakte van zoon mogen zien ,ik dank u
  • ubbenkotte
    Moderator
    • 13.04.2006
    • 1851

    #2
    Hallo,

    Als je het goed vindt, zal ik je vraag in het Duits vertalen en in het Forum voor Niedersachsen zetten. Heb je nog meer gegevens over zoon Carl Friedrich (waar gewoond en getrouwd). Komt de familie oorspronkelijk uit Hamburg, omdat je de vraag in het Hamburgforum hebt geplaatst? Overigens zou Bremen dan eerder een aanknopingspunt kunnen zijn. Je kunt trouwens de vraag in het Duits hier vinden: http://forum.ahnenforschung.net/show...424#post333424 .

    Gegroet vanuit Nederland,

    Freddy

    PS hier de Wikipediasite over de Weser (Wezer): http://nl.wikipedia.org/wiki/Wezer

    Kommentar

    • moessakeropers
      Neuer Benutzer
      • 23.08.2010
      • 2

      #3
      hallo ,de zoon carl friedrich ropers is geboren in hameln 1849 , op zijn geboorteakte gezien maar mochten het niet meenemen was zijn vader johann george friedrich ropers arbeider op een boot ,ik denk dat mävers van hameln was om dat haar zoon daar geboren is,ze geven mij de raad om het op te zoeken in hannover,maar is moeilijk voor mij groeten elisa ropers

      Kommentar

      Lädt...
      X