Hallo aus Houston, Texas! Ich habe meine Familie für 2 Jahre forschen jetzt, und ich habe vor kurzem mit meinem Urgroßvater, der nach Amerika aus Arnbruck im Jahr 1913 eingewandert gearbeitet. Ich habe eine Geschichte über seine Eltern, Brüder und Schwestern, aber ich glaube, es sind mehr Familienmitglieder entdeckt zu werden. Ich erforsche die Namen Tremmel, Schedlbauer, Fischer, Bauernfeind und Vogl. Ich denke, diese sind alle verwandt, aber wie, ich bin mir nicht sicher.
Mein Vorfahre Friedrich Tremmel. Sohn von George Tremmel und Monika Bauernfeind.
Danke
Christina
-----------
Hello from Houston, Texas! I have been researching my family for 2 years now and I have most recently been working with my great-grandfather who immigrated to America from Arnbruck in 1913. I have some history on his parents, brothers and sisters but I think there are more family members to be discovered. I am researching the names Tremmel, Schedlbauer, Fischer, Bauernfeind and Vogl. I think these are all related but how, I'm not sure.
My ancestor is Friedrich Tremmel. son of George Tremmel and Monika Bauernfeind.
Thank you
Christina
Mein Vorfahre Friedrich Tremmel. Sohn von George Tremmel und Monika Bauernfeind.
Danke
Christina
-----------
Hello from Houston, Texas! I have been researching my family for 2 years now and I have most recently been working with my great-grandfather who immigrated to America from Arnbruck in 1913. I have some history on his parents, brothers and sisters but I think there are more family members to be discovered. I am researching the names Tremmel, Schedlbauer, Fischer, Bauernfeind and Vogl. I think these are all related but how, I'm not sure.
My ancestor is Friedrich Tremmel. son of George Tremmel and Monika Bauernfeind.
Thank you
Christina
Kommentar