op zoek familieleden grootmoeder

Einklappen
Dieses Thema ist geschlossen.
X
X
 
  • Filter
  • Zeit
  • Anzeigen
Alles löschen
neue Beiträge
  • Achiel
    Neuer Benutzer
    • 23.05.2010
    • 2

    op zoek familieleden grootmoeder

    We zijn op zoek naar familieleden van onze overleden grootmoeder.Haar naam volgens vlaamse schrijfwijze is Josephina Grohsniehsen, geboren in Krefeld op 10 mei 1896. Ze heeft samen gewoond in Krefeld met mijn grootvader Van Acker Achilles Theophil in 1922. Ze zijn dan naar Belgie gekomen en zijn getrouwd in Antwerpen.Ze had alleen maar zusters.Een van haar schoonbroers en zuster zou op het einde van de tweede oorlog beroofd zijn geweest door een amerikaanse soldaat, die later de doodstraf heeft gekregen door de amerikaanse krijgsraad en begraven zou zijn op plaatselijke kerkhof, dit laatste onder voorbehoud.
    We hopen dat u ons verder kunt helpen.
  • ubbenkotte
    Moderator
    • 13.04.2006
    • 1849

    #2
    Hallo Achiel,

    Vind je het een probleem, dat ik je verhaal vertaal? Ik zal er dan tevens voor zorgen, dat je vraag in het NRW forum terechtkomt.

    Gegroet uit Hengelo,

    Freddy

    Kommentar

    • Achiel
      Neuer Benutzer
      • 23.05.2010
      • 2

      #3
      op zoek naar familie grootmoeder

      Hallo Freddy,

      Bedankt voor uw antwoord, we hebben er geen enkel probleem mee dat je ons bericht vertaald in het duits.
      groeten familie Van Acker

      Kommentar

      • ubbenkotte
        Moderator
        • 13.04.2006
        • 1849

        #4
        Geachte familie Van Acker,

        Ik heb jullie vraag vertaald en meteen in het Forum voor Noordrijn- Westfalen geplaatst, aangezien Krefeld in die "Bundesland" ligt. Jullie kunnen de vraag hier vinden: http://forum.ahnenforschung.net/show...060#post306060 . Kijk dus regelmatig even voorbij. Ik hoop dat jullie succes hebben.

        Gegroet vanuit Nederland

        Freddy

        Kommentar

        Lädt...
        X