Franciscus Josephus Hellmandel

Einklappen
X
 
  • Filter
  • Zeit
  • Anzeigen
Alles löschen
neue Beiträge
  • Klaas Pera
    Neuer Benutzer
    • 24.01.2008
    • 7

    Franciscus Josephus Hellmandel

    Hello,

    I am looking for Franciscus Josephus Hellmandel. He was baptized on October, 17 1732 in Winnweiler, Pfalz, Bayern Rheinland-Pfalz[*]. Does anyone know if he was married, his wife's name and the names of his children? His parents were Henerici Hellmandel and Annae Mariae (source: www.familysearch.org). Thank you in advance.

    With kind regards,

    Klaas Pera
    Netherlands

    [*] The Pfalz (Palatinate) was a part of Bayern (Bavaria) from 1816 to 1945. It belongs to Rheinland-Pfalz (Rhineland-Palatinate) nowadays.
  • ubbenkotte
    Moderator
    • 13.04.2006
    • 1849

    #2
    RE: Franciscus Josephus Hellmandel

    Hallo Klaas,

    Jammer genoeg kan ik je niet helpen met je familie. Al eens eerder vroeg iemand naar de doopboeken van Winnweiler. Bij de Mormonen is alleen het het Evangelische doopboek beschikbaar. Via: http://www.kirchenbuchportal.de/visitenkarten/10.htm (Archiv des Bistums Speyer) kun je onderaan klikken op download. Hier vind je een overzicht, waarbij ook Winnweiler genoemd wordt.

    Gegroet vanuit Hengelo ,

    Freddy

    Kommentar

    • Klaas Pera
      Neuer Benutzer
      • 24.01.2008
      • 7

      #3
      RE: Franciscus Josephus Hellmandel

      Hallo Freddy,

      Erg leuk om op een Duits forum, waarop je een Engels bericht plaatst, een reactie in het Nederlands te krijgen. Een neef van mij uit Brabant heeft al onderzoek gedaan bij de Mormonen in Eindhoven, maar zonder succes. Ik ga, denk ik, maar eens contact opnemen met het Bisdom Speyer. De spelling van de familienaam Helmantel in Duitsland is nogal een probleem evenals de herkomst. Met recht zoek je dan naar een speld in een hooiberg, maar de aanhouder wint. Heel erg bedankt voor jouw tip.

      Hartelijke groeten vanuit Veenendaal,

      Klaas Pera

      Kommentar

      Lädt...
      X